Saturday 4 February 2012

-_- : sayang..cinta.. tetapi.. terpaksa lepaskan :(

saya RINDU awak lah  -_-
capital R....



Apa perasaan kowang..if kowang sayang seseorang tu..tapi terpaksa lepaskan...??
mesti sedih kan...:"(
http://www.emocutez.com
MACAM TU LAH keadaan cipa...cipa terlalu sayangkan encik boyfren cipa...sampai kadang-kadang cipa menangis tengok gambar dia..rindu dy sangat,,rindu nak dengar suara dia...tapi cipa tahu..cipa tak mungkin dapat miliki en.boyfren cipa lagi...cipa terlalu sayangkan dia..teramat sayangkan dia..dah hampir setahun da hubungan kami... tapi..cipa bukan  la perfect gurl untuk encik boyfren cipa...haritu,..cipa ada hantar satu mesej pada en.boyfren...mudah2han dia baca dengan tenang hati...cipa takda niat nak sembunyikan apa-apa...tapi itulah hakikatnya..yang cipa tersiksa tanggung sorang-sorang...

ENCIK BOIFREN : saya terlalu sayangkan awak..sayang teramat sangat..tapi saya tak boleh dan tak layak dapat cinta awak atas sebab perangai saya yg ta mampu nak sabar dengan awak.. yeah.. sepanjang hubngan kita,awak la insan yang sabar,yang terlalu-lalu tahan dengan karenah saya..tp.. saya pulak ta mampu nak sabar kan? ramai kawan2 kita cakap saya bodoh sebab lepaskan awak.. tapi saya terpaksa.. mungkin kisah kita tiada penghujungnya..saya cuma kecewa dengan sikap awak.. yaaa, mungkin awak fikir saya hanya tahu cari salah awak.. awak.. saya cuba untuk terima awak  di hati saya .. tapi.. saya takot kecewa lagi.. tapi jagan risaw eah.. sayang saya kat awak tak pernah berubah.. tetap sama mcm dulu taw.. awak..saya taw,awak lelaki yang baik.. AWAK TERLALU BAIK!!..tapi.. saya tak bule na paham awak sayangs... maaf kan saya..awak berha
k atas kehidupan awak..maafkan saya taw..saya sayang awak hingga akhir hayat saya..
>>> aiceyh.. sory laa  nooh skangni terlalu emo..tapi pada blog ni cipa dapat luahkan kesedihan cipa.. walaopon ada insan lain yang singgah di hati,tapi perasaan tak pernah nak sama dgn dia.. 
http://www.emocutez.com 

>>>RELAKAN PERPISAHAN DEMI CINTA . .


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA... SUDI-SUDI LAH JENGUK POST LAIN YER..

0 AyaT-AyAt bERnAs ::

Post a Comment

>>>assalammualaikum..&_&
>>>jemputlah tinggalkan komen anda disini ^^,
>>>SATU pon jadila yer...^_^

COPYRIGHT@SEGALA YANG TERCATAT ADALAH HASIL OLAHAN SYIFA SAAD SENDIRI